Benjamin Fulford: “Hillary Clinton, Barack Obama, Bill Gates enz. gaan geëxecuteerd worden voor het vuurpeloton.”

1 juni 2026

Benjamin Fulford
Benjamin Fulford is een Canadese journalist. Als vertegenwoordiger van enkele invloedrijke Oosterse families is hij diep ingevoerd in de gebeurtenissen achter de schermen op het wereldtoneel van de macht. De laag van onze maatschappij waar de reguliere media bijna nooit over berichten, de wereld van de militair-industriële complexen en de geheime genootschappen.

De Westerse witte hoeden strijdkrachten zijn bezig een overeenkomst te bereiken met China en Rusland om deel te nemen aan een opnieuw te vormen Internationaal Strafhof.  China heeft aangekondigd dat ze de volledige, niet bewerkte Epstein files in bezit hebben. China bezit nu de macht de namen te openbaren die Amerikaanse autoriteiten met opzet geheimgehouden hebben. De dreiging alleen al zal de VS regering dwingen zijn positie over volledige onthulling te heroverwegen.      

Dit zal worden gevolgd door de arrestatie van alle senior Khazariaanse maffia makelaars in macht op beschuldiging van oorlogsmisdaden, zeggen bronnen van Westerse strijdkrachten en Aziatische geheime genootschappen.

Dit wordt mogelijk omdat de VS de grootste militaire nederlaag in de geschiedenis heeft geleden en zijn onvermogen om Iraanse olie te stelen betekent dat faillissement onvermijdelijk is. Wanneer de UNITED STATED Corporation valt, zullen de VN, de Wereld Bank, het IMF, enz. ook vallen. Dit zal de Rockefeller en de Hitler bloedlijnfamilies onttronen.

Om dat te begrijpen hebben we een overzicht nodig van het soort mensen waar we mee te maken hebben en hoe slecht ze zijn.

Laten we beginnen met dit dodemansknop-rapport dat Epstein slachtoffer Virginia Giuffre activeerde nadat ze was vermoord. Daarin zegt ze dat Barack Obama, Tom Hanks en George Clooney geregeld jonge jongens verkrachtten op het Eiland. Ze zegt ook dat Bill Gates illegale genetische experimenten uitvoerde op jonge meisjes.

Voor degenen onder jullie waar dit nieuw voor is, Tom Hanks is in werkelijkheid Michael Rockefeller.

Barack Obama is de kleinzoon van Adolf Hitler. Vergelijk de foto’s van Hitler’s vrouw Eva Braun en Obama’s grootmoeder Ann Dunham en zie voor je zelf.

In onderstaande video wordt ook Hillary Clinton, die David Rockefeller’s dochter is en ook is verwant aan Hitler, genoemd samen met verschillende wereldleiders.

Killary heeft bijna een dozijn New York rechercheurs bij moordzaken laten vermoorden in een poging om een video te verheimelijken waarin ze een jong meisje martelt tot de dood erop volgt en haar aangezicht afscheurt.

Deze mensen denken dat ze boven de wet staan en ons straffeloos kunnen vermoorden.

De Rockefeller familie is de sleutel. Via een netwerk van meer dan 200 stichtingen controleren ze de VN, de WHO, de Wereld Bank, de Fortune 500, enz. Ze verkregen deze macht door een combinatie van moord, chantage en het belangrijkste van alles, Federal Reserve Board centrale bank fraude.

Ze hebben er eeuwenlang aan gewerkt om de wereld te regeren vanuit een groter Assyrië met grenzen vanaf de oevers van de Nijl tot aan de oevers van de Eufraat. Deze Assyriërs offeren mensen aan een god die Baäl, Molech, Satan, enz. wordt genoemd.

In onderstaande video kun je luisteren hoe Rabbi Finkelstein tijdens de Hal Turner radioshow vertelt: “Wij stelen 100.000 tot 300.000 alleen al in dit land [de VS], wij tappen hun bloed af, vermengen het met ons Paasbrood, gooien de lichamen dan in de slachthuizen die wij bezitten en vermalen al die lichamen tot worsten en hamburgers. McDonald’s is een van onze favoriete afzetgebieden.”

Dit verklaart waarom er de laatste jaren letterlijke tientallen nieuwsverhalen zijn verschenen over het vinden van kindertanden, vingers, enz. in McDonald’s hamburgers.

De rabbi pocht erop dat hij dit openlijk kan vertellen omdat de Joden Europese mensen eeuwenlang hebben gehersenspoeld.

Toen ik dit jaren geleden voor het eerst hoorde, was ik zo gehersenspoeld dat ik dit onmogelijk als waar kon erkennen. Velen in het Westen zijn nog altijd te gehersenspoeld om deze afschuwelijke waarheid tot hen door te laten dringen.

Maar de meeste niet-Europese mensen zijn niet zo gehersenspoeld en de KM weet dat een afrekening eraan komt. Daarom hebben ze plannen gemaakt om 90% van de mensheid te doden en de rest tot slaaf te maken. De bedoeling van de pandemie en de vaccin-operatie was om dit tot stand te brengen.

Dit plan is nu mislukt en een internationaal vangnet sluit zich om de Rockefellers en andere KM leiders.

Omdat ze nog altijd de controle hebben over de grote bedrijven, proberen hun dochteronderneming zoals Google, de Corporate News Networks, enz. nu wanhopig om mensen af te leiden met nep nieuws.

Onlangs bijvoorbeeld, heeft de acteur die zich voordoet als “VS President Donald Trump” meer dan acht keer gezegd dat hij op het punt staat “een overeenkomst te sluiten met Iran”. Intussen zegt reality TV acteur, die “Minister van Oorlog Pete Hegseth speelt, tegen een internationale militaire vergadering“ iedere overeenkomst met Iran zal een goede overeenkomst zijn”.

De werkelijkheid is dat ze wanhopig en bang zijn. Iran gaat geen enkele overeenkomst aan met deze misdadigers. Ayatollah Seyyed Mojtaba Khamenei, de Leider van de Islamitische Revolutie, zei tegen de Moslimwereld in een Hadj boodschap: “Het wankelende Zionistische regime en de kankertumor Israël naderen de laatste fasen van hun verachtelijke bestaan.”

https://www.presstv.ir/Detail/2026/05/26/769310/regional-nations-will-no-longer-serve-us-shields-snippets-leader-hajj-message

De Iraanse Minister van Buitenlandse Zaken Argachi zei tegen de VN “Hun misdaden zullen niet ongestraft blijven.”

In een verklaring die donderdag werd uitgegeven, zei de Iraanse Revolutionaire Garde dat het Midden Oosten “Geen vrede zal kennen voordat het kindermoordende en boosaardige regime van de aardbodem is geveegd.”

https://www.presstv.ir/Detail/2026/05/28/769431/Palestine-Gaza-Odeh-Hamas-IRGC

Het verlies van de oorlog tegen Iran betekent dat het Amerikaanse leger niet langer orders van nep KM “leiders” als “Trump” en Hegseth gehoorzaamt. De poging van het nep KM “Congres” om een wet aan te nemen waarin het Amerikaanse leger samensmelt met het Israëlische leger is slechts een teken van wanhoop.

https://www.aljazeera.com/news/2026/5/30/us-congress-advances-american-israeli-military-integration-plan

In onderstaande clip – waarin Computer Graphics worden gebruikt voor camouflage doeleinden – kun je luisteren naar een senior admiraal die uitlegt dat de Amerikaanse Marine orders om Iran opnieuw aan te vallen niet heeft gehoorzaamd omdat het zelfmoord zou zijn.

Een bijeenkomst van Amerikaanse militairen op hoog niveau zal tegen het eind van deze maand worden gehouden om te bespreken hoe er een eind gemaakt kan worden aan de KM heerschappij, volgens bronnen van de Amerikaanse militaire inlichtingendienst.

Maar voor we verder gaan, willen wij jullie attenderen op de grootste verandering voor de mensheid sinds vuur en landbouw, die vorige week bekend werd gemaakt. De mens kan nu voedsel produceren zonder het gebruik van planten of dieren. De de aankondiging betekent dat laboratorium-gemaakte boter rond 2027 in de supermarkt schappen zal verschijnen. De “boter” was gemaakt door koolstof uit lucht en waterstof uit water te mengen. Dit creëert koolhydraten. Als ze stikstof toevoegen kunnen ze ook eiwitten maken.  

De implicaties zijn verbijsterend. Het betekent, in theorie, dat wij biljoenen mensen zouden kunnen voeden, zelfs als we de meeste landbouwgronden teruggeven aan de natuur voor wilde dieren. Het betekent ook dat de mensheid niet langer afhankelijk zal zijn van de zon voor overleving en zich exponentieel kan ontwikkelen in het universum.

Natuurlijk moeten we er eerst zeker van zijn dat mensen werkelijk kunnen overleven en gedijen met dit voedsel. Maar het ziet er naar uit dat voedsel-replicators zoals te zien zijn in sciencefiction films op het punt staan werkelijkheid te worden.

Dit is het soort toekomst van overvloed dat de KM heeft geprobeerd ons te ontzeggen. Zij willen dat wij voor altijd doorgaan hun bron van voedsel en arbeid te zijn.

Dat gezegd hebbend, laten we terugkeren naar het hier en nu gevecht om een eind te maken aan KM heerschappij. Hier is wat de Amerikaanse militaire inlichtingendienst over de onderwerp te zeggen heeft:

De Verenigde Staten heeft de oorlog tegen Iran verloren… Iran werd niet op een dag wakker en besloot om te vechten tegen Amerika. Ze zijn 20 jaar bezig geweest zich voor te bereiden op precies dit moment. Ze voerden vorig jaar zelfs een oefenoorlog uit alleen om te bestuderen hoe Amerika vecht. Terwijl Amerika sliep, was Iran bezig plannen te maken. Maar hier is wat ze in feite doen. Iran probeert niet te winnen op het slagveld. Dat hoeven ze niet. Ze snijden voedselbevoorrading af naar het hele Golfgebied. Ze richten zich op water-ontziltingsfabrieken. Saoedi Arabië krijgt 60% van zijn water uit ontzilting. Eén drone-aanval en 10 miljoen mensen heeft binnen twee weken geen water. Geen water betekent dat Saoedi Arabië valt. De val van Saoedi Arabië betekent dat de petrodollar sterft. Het sterven van de Petrodollar betekent dat de Amerikaanse economie van binnenuit instort. En het wordt nog erger. Amerika spendeert miljoenen dollars om Iraanse drones neer te schieten, die slechts $50.000 per stuk kosten. Ze gaan letterlijk bankroet in het proberen zichzelf te verdedigen. Gasprijzen zijn met meer dan 50% gestegen sinds het begin van het conflict. Dit is economische oorlogvoering, geen militaire oorlogvoering. Imperiums  vallen niet door  bommen. Ze vallen wanneer de valuta instort. De petrodollar financierde Amerikaanse macht gedurende meer dan 50 jaar. Iran weet dit. Eén aanval op de Saoedische watervoorraad en het is over. Trump eist onvoorwaardelijke overgave, Iran zegt: geen deal, geen staakt het vuren, geen onderhandelingen. Dit is geen oorlog die Amerika kan winnen met bommen. En diep vanbinnen weten ze het. Perzen/Iraniërs hebben gekeken hoe dit patroon al eeuwenlang imperiums vernietigt.

De regering van Saoedi Arabië rapporteert dat een olieboycot hun koninkrijk vernietigt:

De ruwe olie die Saoedi Arabië exporteert naar zijn vier grootste Aziatische kopers stort in met een snelheid die prijsaanpassingen alleen niet kunnen omkeren. Chinese nominaties voor juni zijn gedaald tot ruwweg 600.000 barrels per dag – de helft van de april niveaus en amper een derde van het februari niveau van 1.6 miljoen barrels per dag – terwijl India, Japan en Zuid Korea elk, gezien over twee maanden, ladingen met 30 tot 35 procent hebben teruggebracht. Sinopec, de enige grootste klant verlaagde de maandelijkse afname drastisch van 10 miljoen barrels in februari tot 2 miljoen in juni.   

De standaard verklaring – oorlogsontwrichting, Hormuz risico, transit onzekerheid – is niet langer houdbaar. Aramco’s Oost-West pijpleiding bereikte op 10 maart volledige capaciteit door de bulk van de Saoedi exporten om te leiden via Yanbu aan de Rode Zee. Het logistieke probleem is opgelost. Wat resteert is een prijsstellingscrisis die opbouwt met iedere maand dat Aziatische raffinadeurs …. standaardiseren op goedkopere Russische, Iraakse en Emiraten kwaliteiten.

Saoedische ruwe olie exporten naar China – de enige grootste klant van het koninkrijk – zijn beraamd op ruwweg 600,000 barrels per dag voor juni, naar beneden van circa 1.2 miljoen barrels per dag in april en 1.6 miljoen barrels per dag in februari. De ontwikkeling is geen seizoendaling. Het is een halvering die zich herhaalde over opeenvolgende maanden.

De marine-coalitie van het VK en Frankrijk beschermt de doorvoer voor Europese klanten maar heeft geen Saoedische deelname op welk niveau ook. Dit betekent dat Europa deelneemt aan de boycot van de door Rockefeller gecontroleerde Saoedische olie.

Het bewijs dat Iran nu het Midden Oosten onder controle heeft:  Toen Iran vorige week militair terugsloeg tegen Kuwait, beriep Kuwait zich op 28 mei op zijn recht van zelfverdediging onder Artikel 51 van de VN Charter, de eerste formeel legale claim individueel ingediend door een GCC lidstaat tijdens de eenennegentig dagen oorlog met Iran – en Kuwait diende het alleen in, zonder ook maar één Golf partner die bereid was om samen met hen te handelen.

Saoedi Arabië heeft directe kanalen opgebouwd met elke Iraanse functionaris die is betrokken bij de Iran-VS MoU onderhandelingen – de minister van Buitenlandse Zaken, de president, de woordvoerder van het Ministerie van Buitenlandse Zaken – behalve met degene  wiens constitutionele handtekening nodig is om het te ratificeren. Mojtaba Khamenei, Irans Hoogste Leider sinds 9 maart, communiceert vanuit een ondergrondse bunker via handgeschreven briefjes die door motorkoeriers worden overgebracht en de militaire raad die de toegang tot hem controleert heeft verslagen van Iran’s eigen gekozen regering geblokkeerd.

Saoedi Arabië’s fiscale overleving is in toenemende mate afhankelijk van een MoU waar ze geen invloed op kunnen uitoefenen – omdat de man die de pen bezit achter een muur zit die zelfs Teheran’s gekozen president niet kan doorbreken.

De Saoedische koninklijken zijn crypto-Joden die werken voor de KM, wat de reden is waarom ze geboycot worden.

In de door Rockefeller en de KM gecontroleerde media, zijn gehersenspoelde  verslaggevers verbaasd om de olieprijzen te zien dalen. Olieprijs-verslaggever Robert Rapir schrijft: “Ik verwachte absoluut dat olieprijzen nu aanzienlijk hoger zouden zijn. De fysieke wiskunde lijkt onbetwistbaar: haal zoveel voorraad uit de markt en prijzen zouden snel en beslist moeten reageren.”

https://oilprice.com/Energy/Energy-General/Why-Hasnt-Oil-Hit-150.html

Wat hij niet begrijpt is dat de Straat van Hormuz open is en dat het alleen in de nep internetwereld, die wordt gecontroleerd door de KM, zowel als in de door de KM bezette VS, is dat olieprijzen worden geblokkeerd. Dit is de reden waarom prijzen van Amerikaanse benzine 50% omhoog zijn zelfs terwijl prijzen van ruwe olie sterk dalen.

Om hun US Corporation ervan te weerhouden failliet te gaan, heeft de KM de Strategische Petroleum Reserve uitgeput en de olie verkocht aan buitenlanders. Daarom onthult Kolonel MacGregor dat Trump in het geheim bijna 18 MILJOEN barrels olie uit de Strategische Petroleum Reserve onder de marktprijs verkocht aan Aziatische landen.

De VS put de reserve nu uit in een tempo van meer dan 9 miljoen barrels per week.

https://www.msn.com/en-us/money/markets/here-s-the-real-story-behind-the-record-drop-in-america-s-oil-reserves/ar-AA24gXI8?ocid=hpmsn&cvid=6a187de1a33441ca9e9413b50fe1ba26&ei=141

Experts zeggen dat de reserve in juli of augustus op zal zijn.

Daarom hadden de door Rockefeller gecontroleerde leiders van het Internationale Energieagentschap (IEA), het Internationaal Monetair Fonds (IMF), de Wereld Bank groep en de Wereld Handelsorganisatie (WTO) een spoedbijeenkomst. Ze zeggen dat het conflict “substantiële en hoog asymmetrische invloeden creëerde op energievoorraden, voedselveiligheid en economische activiteit in alle regio’s:

De instituten waarschuwden dat als verschepingsontwrichtingen blijven bestaan, zou de voortdurende consumptie van olievoorraden vóór de piekvraag van het zomerseizoen op het Noordelijk Halfrond de risico’s van brandstofveiligheid kunnen verhogen, marktcondities kunnen verscherpen en bredere economische stabiliteit kunnen ondermijnen. 

De organisaties legden ook de nadruk op zorgen over stijgende kunstmestprijzen en waarschuwden dat hogere kosten de landbouwproductie in veel landen zou kunnen beïnvloeden omdat in veel landen het plantseizoen begint, wat potentieel problemen in voedselveiligheid en inflatoire druk toevoegt.

https://www.tradearabia.com/News/463070/World-economy-at-risk-as-conflict-drains-oil-inventories%2C-warn-global-bodies

Wat deze door Rockefeller gecontroleerde instituten nalaten te noemen is dat de prijzen alleen stijgen in door de KM gecontroleerde landen zoals de VS. Hier in Japan zijn benzineprijzen bijvoorbeeld dezelfde als vóór het begin van de Iran oorlog.

De Rockefellers verliezen zichtbaar de controle over energiemarkten en dus de controle over de petrodollar.

En dat is niet alles. Ze verliezen ook de controle over de wapenfabricage. Het falen van dure Amerikaanse wapensystemen om goedkope Iraanse drones aan te pakken betekent dat landen zijn gestopt met het kopen van wapens van de door Rockefeller-  en de KM gecontroleerde wapenfabrikanten.

Canada bijvoorbeeld “heeft plannen aangekondigd om een vloot van early warning  vliegtuigen te kopen van Saab in Zweden in plaats van een concurrerende optie van Boeing, omdat het land probeert de afhankelijkheid van Amerikaanse defensiebedrijven te verminderen.

https://www.theguardian.com/world/2026/may/27/canada-sweden-saab-globaleye-aircraft?CMP=Share_AndroidApp_Other

Canada gaat ook een vloot onderzeeërs kopen van óf het Duitse ThyssenKrupp Marine Systems (TKMS) óf de Zuid Koreaanse Hanwha Ocean scheepswerf.

https://www.cbc.ca/news/politics/subs-germany-canada-economy-jobs-9.7213216

Alle Westerse bondgenoten bewegen zich ontegenzeglijk weg van de door Rockefeller gecontroleerde defensiebedrijven. Bijvoorbeeld: Japan vervangt zijn in Amerika gemaakte luchtmacht-vliegtuigen met vliegtuigen die in samenwerking zijn ontwikkeld met Italië en het VK.

https://www.youtube.com/watch?v=CoXE2z0Qn6M

Het verlies aan militaire verkopen was een van de redenen waarom Boeing tegen iedereen zei dat China 200 vliegtuigen van hen ging kopen. Maar de Chinezen zijn niet geïnteresseerd en zijn actief in de campagne om de door Rockefeller gecontroleerde grote bedrijven te boycotten en failliet te doen gaan.

Van zijn kant heeft Japan China geërgerd door wapens te gaan exporteren naar andere landen. De Filippijnen bijvoorbeeld overweegt Japanse destroyers en antischeepsraketten te kopen. Nieuw Zeeland en Australië bereiden zich ook voor om Japanse Mogami-klasse destroyers en andere wapensystemen te kopen.

https://share.google/ZqB7xo3PiYDCKio1V

https://share.google/WltP8iOGdBDBDCHZX

De Turkse Minister van Buitenlandse Zaken Hakan Fidan zei tegen Japan’s Nikkei Asia dat Ankara een sterk potentieel ziet voor defensie-industriële samenwerking met Tokyo, door de nadruk te leggen op gezamenlijke ontwikkeling van onbemande luchtvoertuigen en complementaire capaciteiten in anti-drone technologieën die belangrijke kansen zouden kunnen bieden voor beide landen.

https://en.yenisafak.com/turkiye/turkiye-sees-strong-drone-cooperation-potential-with-japan-turkish-foreign-minister-3718861

Japan zal ook voor de eerste keer officieren van Zelfverdedigingstroepen sturen naar het NAVO commando in Duitsland, kondigde de Japanse Minister van Defensie aan.

https://united24media.com/world/japan-sends-officers-to-natos-ukraine-mission-for-the-first-time-as-tokyo-deepens-defense-ties-19309

Dus zien we voor de eerste keer sinds de Tweede Wereldoorlog een Turkse, Japanse en Duitse militaire alliantie opkomen die een vacuüm vult dat is gecreëerd door de ineenstorting van het Amerikaanse leger.

Intussen treft Rusland maatregelen van zichzelf. Verschillende hoog in rang zijnde AfD politici zullen volgende week naar het belangrijkste economisch forum van het Kremlin gaan in St. Petersburg – op uitnodiging van Poetin’s kring van vertrouwelingen. Bronnen van de Russische FSB zeggen dat Duitsland op het punt staat de door Rockefeller gecontroleerde Bondskanselier Friedrich Merz van zich af te schudden en zijn economie te redden door dure Rockefeller energie te vervangen door goedkope Russische energie.

https://www.bild.de/politik/inland/putin-hat-eingeladen-afd-auf-kreml-kurs-quartett-reist-nach-russland-6a1aa069e05fae82f051ecee

Rusland neemt ook stappen tegen de EU. De Bank van Rusland won net een rechtszaak die was ingediend tegen Euroclear in het Moscow Arbitration Court voor 18.2 biljoen roebel ($256 miljard), te midden van plannen van de Europese Commissie om bevroren Russische bezittingen te gebruiken om Oekraïne te financieren. Rusland zou dit als excuus kunnen gebruiken om West Europa binnen te gaan om de hand te leggen op miljarden dollars die ze het land schuldig zijn.

https://tass.com/economy/2139077

Wat er ook gebeurt, alle Europese landen breken ontegenzeglijk met de VS. Volgens een door België gesponsord onderzoek, uitgevoerd door de Bertelsmann Stiftung foundation, ziet slechts 31 procent van de Europeanen de VS als de belangrijkste bondgenoot van de EU, wat van 51% in de zomer van 2024 komt.

https://english.masirahtv.net/post/55984/Survey-Finds-Most-EU-States-Favor-Foreign-Policy-Shift-Away-from-US

Het verlies van de controle over Europa, de energie-industrie, het Amerikaanse leger en de wapenindustrie is niet alles. De andere grote steunpilaar van de Rockefeller en KM macht, controle over de farmaceutische industrie en de medische associaties, ligt ook zwaar onder vuur.

Met de mislukking van de Covid pandemie en de vaccinatie massamoord campagne worden de Rockefellers nu ontmaskerd als nooit tevoren.

Een moedig, onafhankelijk laboratorium testte 5 gangbare kindervaccins en ELK VACCIN AFZONDERLIJK kwam terug POSITIEF voor glyfosaat, het giftige, kanker-veroorzakende ingrediënt gevonden in Roundup!

Ze injecteren rechtstreeks carcinogenen in onze kinderen, natuurlijke afweermiddelen mijdend terwijl Big Pharma en het corrupte systeem hun tirannieke mandaten pushen! 

Intussen informeert de Japanse militaire inlichtingendienst ons: Belangrijke fabrikanten van natuurlijke cosmetica zijn opgekocht door grote fabrikanten van chemische hygiëne- producten die medeplichtig zijn aan tactieken om de menselijke bevolking te reduceren via schadelijke toevoegingen, en deze acquisities zijn zelfs ondergebracht in overeenkomsten om de namen van de opkopende fabrikanten van synthetische chemische producten geheim te houden, en dus kunnen ze doorgaan met het  bedriegen van Amerikanen in Europa en de Verenigde Staten.

Nu is een senior insider van de Gates Foundation naar voren gekomen door te zeggen dat een dodelijke, in het laboratorium gekweekte, hemorragische stam van Ebola de laatste paar weken al is uitgezaaid in grote Amerikaanse steden. Vroege gevallen worden opzettelijk onderdrukt tot het perfecte moment. En dat moment is de FIFA World Cup.

https://youtu.be/nJ2556k3jB0?is=Wm5bDRhE-JlaW8mS

Aangezien de autoriteiten en het Amerikaanse leger te gehersenspoeld en te laf zijn om actie te ondernemen, komt volksgerechtigheid eraan. 

Wanneer Bill Gates of een andere senior KM stroman in het openbaar verschijnt, vormen zich spontaan lynchmenigten. Deze video toont hoe een menigte rond de auto van Bill Gates samendromt die scandeert “ARRESTEER BILL GATES”, hem “MOORDENAAR” noemt en schreeuwt “JE HEBT BLOED AAN JE HANDEN” terwijl hij zich haastte om weg te komen.

https://twitter.com/thehealthb0t/status/2058782682822430826

Lawrence Rockefeller ofwel John Podesta probeert de massa’s af te leiden met zijn handelsmerk propaganda “onthulling van buitenaardsen”. De recente en overduidelijke nep regeringsonthulling van buitenaardsen, een “Steven Spielberg” (hij is al lang dood) sciencefiction film, en andere ruimte opera’s worden bijna zeker door hem gefinancierd. 

Nu zien we deze absurde krantenkop: 

“Dreiging van 2030’s Maanoorlog zet NASA en Elon Musk aan tot het bouwen van een Grote Maanbasis.”

https://www.zerohedge.com/geopolitical/threat-2030s-lunar-war-has-nasa-elon-musk-racing-build-major-moon-base

Met andere woorden, meer NASA geld voor het witwassen van bedriegerij.

Natuurlijk zal Elon Musk zeker wensen dat hij naar de maan kan ontsnappen. De Franse politie heeft een internationaal aanhoudingsbevel voor hem uitgegeven wegens aanklachten voor het produceren van kinderpornografie.

Nu zoeken de Russen hem wegens aanklachten van moord. “Elon Musk zelf moet begrijpen dat zijn satellieten worden gebruikt om kinderen te doden. Dit alles zou ertoe kunnen leiden dat wij wapens gebruiken die geen spoor van iemand achterlaten”, zei de voorzitter van de Russische Doema Vyacheslav Volodin.

https://united24media.com/world/moscow-threatens-elon-musks-spacex-with-nuclear-retaliation-over-ukraine-starlink-use-19205

We hebben nu via onze Chinese bronnen bevestigd gekregen dat hij echt is en in China was voor een mislukte missie om bescherming te zoeken.

Iemand anders die op zoek is naar een ontsnappingsroute is Peter Thiel. Hij wordt nu definitief gezocht door de Russen voor medeplichtigheid aan moord. Het PRISMA programma van zijn bedrijf Palantir functioneert openlijk in de commandocentra van Oekraïene’s lange afstand drones. Dit werd bevestigd op camera door CNN propagandist Nick Peyton Walsh, die Oekraïense Nazi’s filmde bij het maken van plannen voor aanvallen diep in Rusland.

Dit CNN verlag toont het Palantir bord dat doelen lokaliseert, waarin ook was opgenomen de drone aanslag op de Starobilsk school waarbij meer dan 20 kinderen werden gedood.

Dit is waarschijnlijk de reden waarom Thiel is verhuisd naar Argentinië. Hij heeft een herenhuis gekocht in de meest exclusieve buurt van de stad, schreef zijn kinderen in bij plaatselijke scholen en ontmoet geregeld President Javier Milei.

Thiel was medeoprichter van Próspera, een $120 miljoen “charter city” in Honduras met zijn eigen gerechtshoven en belastingsysteem. Toen de Hondurese regering het probeerde te sluiten als een schending van de soevereiniteit, spande  Próspera een rechtszaak aan voor $ 10 miljard. Trump verleende toen gratie aan de voormalige Hondurese president die de ZEDE structuur creëerde, Honduras dwong een marionettenleider te kiezen en nu breidt Próspera uit met een nieuwe Amerikaanse militaire basis op het eiland.

https://news-pravda.com/world/2026/05/28/2335667.html

Net zoals de Nazi’s na de Tweede Wereldoorlog hun herrijzenis financierden met drugsgeld van Zuid Amerika, proberen hun nakomelingen nu hetzelfde te doen. Na het verlies van olie-inkomsten, vaccin-inkomsten en wapenverkopen, probeert de KM de hand te leggen op Latijns Amerikaanse narcotica-inkomsten. Dit is waar de bedreigingen tegen Cuba, Mexico, enz. en het aanduiden van de kartels als “terroristen” werkelijk om gaan.

Deze keer krijgen ze geen voldoening.

De Braziliaanse President Luiz Inacio Lula da Silva weigerde vrijdag Washington’s beslissing om twee binnenlandse criminele groepen als terroristische entiteiten te bestempelen, door de maatregel af te keuren als onaanvaardbare inmenging volgend op een bezoek aan het Witte Huis door zijn belangrijkste politieke rivaal. 

https://en.yenisafak.com/world/brazilian-president-rejects-us-terrorist-label-for-gangs-3718837

Deze keer gaat het de KM niet toegestaan worden om te ontkomen naar Zuid Amerika, Antarctica of ergens anders. Alle militaire en inlichtingendienst gemeenschappen zowel als het grote publiek willen gerechtigheid.

Het probleem is dat dit een oeroude sekte is met circa een miljoen leden, waarvan velen in posities zitten van grote rijkdom en macht. Mensen die zijn geboren in deze sekte zijn zelf een soort slachtoffer, zoals onderstaande zaak onthult:

Een enorme pedofilie kring van Joods Israëlische kolonisten (uit het Gush Etzion blok) die door de vele, vele jaren heen systematisch veel jonge kinderen hebben verkracht. Een korte clip van dit 1 uur durende verslag: “Het eerste incident dat ik me herinner is als volgt: hij pakt me, de aanrander, wij komen aan in het bos, ik besef dat er iets niet goed is en onderweg probeer ik weg te rennen. Hij laat me een klein stukje rennen en rent dan achter me aan en vangt me, ik ren weg en hij vangt me weer, en dan weer en hij barst lachen uit, hij valt bijna om van het lachen… Wij komen aan en ik ontdek een gegraven gat in de grond, een klein gat. Er staat een spade. Het is al klaar wanneer ik aankom. En dan zie ik dat er andere mensen vlakbij zijn. Circa tien, circa dat aantal. Ze zijn allemaal gekleed in het zwart en ze zijn al in een kring rond deze grafkuil opgesteld. En dan verkracht hij me. Hij zegt daarbij zinnen op die ik niet begrijp – ze klinken als een andere taal voor mij, een gebrabbel. Zij antwoorden hem. Hij verkracht me met grote agressiviteit terwijl hij me slaat. Hij brengt me naar dit gat, pakt me erin en schreeuwt tegen me. En dan is het volgende moment wat ik me herinner een hand op mijn gezicht die de grond  van mijn gezicht veegt. En dan herken ik dat het zijn vrouw is. Ze trekt me eruit, veegt mijn gezicht schoon en zegt tegen me: “Oh, wat hebben we hier een pret gehad, wat hebben we ons vermaakt.”  

https://youtube.com/watch?v=TGJlMA

Hoewel velen denken dat deze hele Kanaänitische sekte ter dood gebracht zou moeten worden, gelooft de witte hoeden alliantie dat alleen de top leiders moeten worden geconfronteerd met oorlogsmisdaadtribunalen en mogelijke doodstraffen.

Voor de meerderheid van deze sekte stellen de witte hoeden voor om de volwassenen in heropvoedingskampen te zetten en hun kinderen naar kostscholen te sturen om de juiste morele opvoeding te krijgen. Ze zullen ook na terugkeer bij hun families 24/7 gevolgd moeten worden. Het idee is om permanent een eind te maken aan deze intergenerationele sekte van kindermoordenaars en kannibalen. 

Maar als de KM zich niet overgeeft en hiermee instemt, zullen ze absoluut geconfronteerd worden met volksgerechtigheid. Deze keer zal er geen ontsnapping zijn, omdat ze in hun arrogantie in het openbaar hun hele ledenlijst van de synagoge van satan onthulden. 

Bron: Benjaminfulford.net, Nederlandse vertaling: Petronella

. . .

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *