Benjamin Fulford: “Internationaal Strafhof gaat arrestatiebevel uitvaardigen voor de nep “Donald Trump”.”

11 mei 2026

Benjamin Fulford
Benjamin Fulford is een Canadese journalist. Als vertegenwoordiger van enkele invloedrijke Oosterse families is hij diep ingevoerd in de gebeurtenissen achter de schermen op het wereldtoneel van de macht. De laag van onze maatschappij waar de reguliere media bijna nooit over berichten, de wereld van de militair-industriële complexen en de geheime genootschappen.

Soms vind je in een bos een boomstam die zo rot is dat alleen al een goede trap ertegen hem doet omvallen. Dat is een heel goede metafoor voor de Amerikaanse regering. De trap komt nu in de vorm van een arrestatiebevel voor de nep President Donald Trump en het grootste deel van zijn cabinet. Dit is wat er vorige week werd besloten tijdens een vergadering van de Westerse landen. Het wordt gesteund door het Vaticaan, Aziatische geheime genootschappen en het grootste deel van de wereld. Er is heel wat nieuws om dit te ondersteunen.

De meest duidelijke oproep tot arrestatie kwam vorige week van de Canadese Premier Mark Carney, toen hij terugkeerde van een vergadering van meer dan 50 landen die verbonden zijn met Europa. Hij zei Canada, de Europese Unie, Australië en andere landen stemden allemaal in met een “geloof in Democratie, het recht en dat we voor de wet allemaal gelijk zijn. Degene die deze regels en wetten overtreedt moet vervolgd en voor het gerecht worden gebracht… Het systeem dat na de oorlog bestond om oorlogsmisdadigers te vervolgen is sterk afgezwakt en moet vernieuwd worden en vernieuwd op een manier, misschien een andere manier, om dit te garanderen.”

https://www.youtube.com/watch?v=PRsR94hSwwIhttps://www.youtube.com/watch?v=PRsR94hSwwI

Hij zei dit nadat hij voormalig rechter van het Hooggerechtshof Louise Arbout had genoemd als Canada’s volgende gouverneur-generaal, Canada’s symbolische staatshoofd. Delen van haar resumé bevatten beperkingen voor het vervolgen van oorlogsmisdaden in Rwanda en Joegoslavië. 

https://www.cbc.ca/news/politics/louise-arbour-governor-general-9.7187976

Het feit dat de Verenigde Staten, het enige van Europese oorsprong zijnde land, niet was uitgenodigd voor de vergadering maakt duidelijk wie ze denken dat vervolgd moet worden voor oorlogsmisdaden. 

Carney maakte het ook duidelijk dat Canada “open staat voor diepere integratie, inclusief opties voor bolwerk Noord Amerika… die voorstellen liggen op tafel.” 

Dus dit gaat over de nep Trump, niet over de Verenigde Staten. VS Minister van Transport Peter Buttigieg zei: “In de praktijk heeft Amerika eerst werkelijk betekend, Amerika alleen.”

https://www.ctvnews.ca/canada/article/canada-open-to-deeper-integration-with-us-in-some-sectors-carney-says

Dus onder “Trump” werd de VS geïsoleerd van de Five Eyes alliantie die ook  Australië, Canada, Nieuw Zeeland en het VK omvat.

Japan beweegt zich ook steeds verder af van de Trump VS en “had vorige maand een ontmoeting met 30 NAVO vertegenwoordigers te midden van toenemende zorg over Washingtons betrouwbaarheid als veiligheidspartner.”

https://www.scmp.com/week-asia/politics/article/3349766/japan-welcome-30-nato-envoys-trump-rattles-us-allies

Verder heeft Japan officieel alle diplomatieke relaties opgeschort met Israël, aanvoerend de “overheersende bedoelingen” van het land in het Midden Oosten.

Niet alleen dat, het Vaticaan en de Paus zijn nu ook op het oorlogspad tegen “Trump”. Dit is de reden:

Op 22 januari ontbood de Amerikaanse “Minister van Oorlog” Pete Hegseth de Ambassadeur voor Washington, Kardinaal Christophe Pierre. Hij werd ontvangen door Hegseth’s plaatsvervanger, Elbridge Colby. Colby is verantwoordelijk voor de strategie van het Amerikaanse leger. Hij is een Katholiek, kleinzoon van William Colby, die directeur van de CIA was tijdens de Nixon administratie, en een Maltezer ridder. 

Elbridge speelde een centrale rol tijdens Donald Trump’s eerste termijn en schreef een vreemd boek: The Strategy van Denial: Amerikaanse verdediging in een tijdperk van groot machtsconflict [7]. Hij legt uit dat om vrij te zijn, de Verenigde Staten moet voorkomen dat welke andere staat ook machtiger wordt dan zij. Daar ontwikkelde hij een strategie om de ontwikkeling van China tegen te houden, niet door er rechtstreeks oorlog tegen te voeren, maar door oorlog te voeren tegen zijn leveranciers van energie en grondstoffen.

Tijdens de ontmoeting zei Colby tegen de Ambassadeur dat de Paus “loyaler” zou moeten zijn. Hij dreigde dat de VS zijn eigen paus zou selecteren. Colby beëindigde de ontmoeting met het dreigende gebaar van zijn pistool op tafel te leggen. Als gevolg daarvan cancelde de Paus zijn voorgenomen reis naar de Verenigde Staten.

In de dagen die volgden waren de deuren van het Pentagon gesloten voor “de familie” (inclusief de Katholieke Kerk). Alleen priesters van de Communion of Evangelical Reformed Churches (CREC), de Christelijke Zionisten Kerk van Pete Hegseth, worden daar nu toegelaten voor de maandelijkse kerkdienst van het leger. En tijdens de volgende dienst, op 18 maart 2026, hield Minister van Oorlog Pete Hegseth zelf de preek door de beruchte Quentin Tarantino te citeren met het op een vergissing berustende geloof dat het de Bijbel was.

Deze excentriekelingen zijn aangesloten bij de sekte van Pastor Douglas Wilson, die zegt dat in de Bijbel slavernij van vrouwen wordt gerechtvaardigd. Hij leert ook dat Christus alleen zal terugkeren wanneer de gemeenschap bepaalde wetten uit het Oude Testament respecteert, waaronder de doodstraf voor moord, afgoderij, homoseksualiteit, ontucht, overspel, hekserij en godslastering.

Thierry Meyssan

Nu we het hebben over godslastering, vorige week kwamen pastors en evangelische leiders bij elkaar in Mar-a-Lago om te bidden voor een Gouden Afgodsbeeld van Trump en het te zegenen.

Dus eigenlijk beweert “Trump” boven de paus te staan, en hoewel ik geen theoloog ben, ben ik er behoorlijk zeker van dat Katholieken geloven dat alleen God boven de paus staat.

Sinds de breuk met de Paus, beschuldigde Trump de Paus vier verschillende keren valselijk van het zeggen dat Iran een nucleair wapen kan hebben. “Trump” noemde hem ook “SLAP te zijn over Misdaad”, “verschrikkelijk te zijn voor Buitenlands Beleid” en “zich te richten op Radicaal Links.”

Paus Leo negeerde lange tijd de aanvallen maar kwam tenslotte naar buiten en zei “Wee degenen die religie manipuleren en de naam van God gebruiken voor hun eigen militaire, economische en politieke gewin, door dat wat heilig is in duisternis en verdorvenheid te slepen… De meesters van oorlog pretenderen niet te weten dat het slechts een moment vraagt om te vernietigen, maar dat een leven lang vaak niet genoeg is om het weer op te bouwen… Ze negeren opzettelijk het feit dat miljarden dollars worden gespendeerd aan moord en verwoesting, maar de middelen die nodig zijn voor genezing, opleiding en herstel zijn nergens te vinden.”

Hij zei ook dat Trump’s genocidale dreigement om een eind te maken aan “een hele beschaving” “absoluut onacceptabel was”.

https://greydanus.substack.com/p/pope-leo-actually-calls-out-trumps?triedRedirect=true

Wat dit allemaal betekent is dat de Westerse beschaving zich nu heeft verenigd om op te treden tegen de nep Trump, en dat is de reden waarom zijn arrestatie op handen is.

De baas van nep Trump, Howard Lutnick, gaat wellicht eerst. Vorige week erkende hij Jeffrey Epstein’s eiland te hebben bezocht zeven jaar nadat hij had beweerd zijn relatie met de veroordeelde zedendelinquent te hebben verbroken, volgens wetgevers die woensdag aanwezig waren bij de getuigenverklaring achter gesloten deuren. “Hij was ontwijkend, nerveus – hij was oneerlijk”, zei Rep, Suhas Subramanyam (D-Va) tegen verslaggevers tijdens een pauze in de urenlange zitting.

Voorzitter van het House Committee Oversight, James Comer (R-Ky.) waarschuwde “Als we ontdekken dat er onjuiste verklaringen zijn gegeven door Lutnick; liegen tegen het Congres is een ernstig misdrijf en je zal daar verantwoordelijk voor worden gehouden.”

https://www.politico.com/news/2026/05/06/howard-lutnick-commerce-epstein-00908865

Cruciaal is dat de Amerikaanse militaire inlichtingendienst en de Amerikaanse Ruimtemacht vorige week contact met ons opnamen om te zeggen: “De terugkeer van de werkelijke Donald Trump, die geïnaugureerd werd op 20 januari 2025, wordt besproken in de kring van vertrouwelingen. Het zou gedaan kunnen worden zonder fanfare, maar degenen die op de hoogte zijn zullen beslist de verandering zien… De echte Trump leeft.”

Als hij terugkeert, zal de echte 1.90 m lange Trump (die geen pedofiel is) samenwerken met de witte hoeden, beloven de bronnen.

Oké, laten we hier even pauzeren om uit te leggen waarom we het hebben over verschillende Trumps. Wat wij van onze bronnen horen is dat een geheime heersende klasse een geheim plan en een tijdlijn voor onze toekomst heeft gesteld dat omvat dat “President Donald Trump” een sleutelrol speelt. Verschillende groepen proberen hun eigen Trump avatars in de macht te zetten zodat ze het plan kunnen beïnvloeden.

Als de witte hoed Trump gaat terugkeren, kan dat beter snel gebeuren.

Om te begrijpen hoe ongewoon en gevaarlijk de situatie is geworden, het VK en Frankrijk hebben een vloot gestuurd met o.a. het Franse vliegdekschip Charles de Gaulle en de Britse destroyer HMS Dragon naar het Midden Oosten om hun olietankers te beschermen tegen Amerikaanse piraten, niet de Iraniërs. Zelfs Amerikaanse regeringsfunctionarissen geven toe dat ze piraten zijn, zoals je kunt zien in deze video.

Trump boasts ‘we’re like pirates’, seizing Iran’s ships, as China challenges US sanctions

https://www.facebook.com/share/r/1DW2gdXiP3

De Franse President Emmanuel Macron zei op X dat de missie “kan bijdragen tot het herstel van vertrouwen onder reders en verzekeraars” maar dat “de vloot op afstand blijft van de partijen die in oorlog met elkaar zijn”.

De Europeanen moeten hun eigen schepen beschermen tegen de Amerikanen omdat ze olie importeren uit Irak en het Midden Oosten zonder voor de betaling ervan via de Amerikaanse banken te gaan die onder controle staan van de Khazariaanse maffia.

Het antwoord op deze kop:

“Handelaren Onzeker omdat Fysieke Olieprijzen Dalen te midden van Stijgende Verkopen van Chinese Ruwe Olie Verkopen, Dalende Importen”

https://www.zerohedge.com/markets/traders-puzzled-physical-oil-prices-tumble-amid-surging-chinese-crude-sales-plunging

Is het omdat Europeanen Midden Oosten olie kopen via de Chinese yuan en zo de VS sancties omzeilen?

Als bewijs hiervan: sinds de zogenaamde Amerikaanse zeeblokkade van de Straat van Hormuz begon, is er geen verandering in verkeer geweest, met 3-4 schepen die er per dag doorheen gaan die bijna allemaal olie vervoeren op weg naar China en Europa.

https://www.rt.com/news/639490-chinas-sanctions-pushback-marks

Als meer bewijs ervan: olieprijzen in de VS zijn sinds 1 maart gestegen met bijna 50%, maar niet ergens anders.

In de VS waarschuwen experts dat de klok tikt naar een energie- en wereldhandel-schok als de maritieme bottleneck nog weer een maand dicht blijft.

Frederic Lasserre, hoofd van research bij Gunvor, een van de grootste oliehandelaars in de wereld, waarschuwde eerder deze week: “Het kantelpunt is  ongetwijfeld juni.”

https://www.zerohedge.com/geopolitical/maersk-ceo-warns-iran-war-new-wake-call-global-trade

Juni is de tijd waarop de Amerikaanse strategische reserve opdroogt.

Intussen wordt de Amerikaanse olie-industrie voortdurend aangevallen. De 190.000 barrel-per-dag Chalmette raffinaderij buiten New Orleans ondervond vrijdagmiddag een explosie. 

De Rockefellers waren bekend voor het opblazen van raffinaderijen van rivaliserende bedrijven. Ze hebben Russische raffinaderijen aangevallen en nu worden Amerikaanse raffinaderijen opgeblazen.

Dit is wat Google AI erover te zeggen had:

Gedurende de afgelopen twee jaar (mei 2024 tot mei 2026), heeft de raffinaderij-industrie verschillende opmerkelijke branden en explosies ondervonden. Terwijl industriële rapporten alleen al in 2025 circa negen publiekelijk gerapporteerde incidenten registreerden, hebben recente maanden in 2026 een verdere piek in goed-zichtbare gebeurtenissen te zien gegeven [12345]

Ter vergelijking, wij controleerden wat er is gebeurd tussen mei 2002 en mei 2004 en ontdekten dat er slechts kleine branden waren die geen invloed hadden op de productie. De Amerikaanse olie-industrie wordt absoluut aangevallen.

Geconfronteerd met het stilvallen van zijn olie-industrie en economische ineenstorting, sturen de mensen achter de nep Trump deze week delegaties naar China om te smeken om geld om een ramp af te wenden.

Dit is wat het 55 miljoen leden tellende Hongmen Aziatische geheime genootschap daarover te zeggen had:

De huidige internationale situatie, speciaal de situatie rondom de Verenigde Staten, is een heel kritieke situatie. Zoals je zegt, de huidige wereld zit in grote verandering. Wij, de Hongmen, hebben absoluut niet de intentie om het huidige Israëlische marionettenregime [De Verenigde Staten] te redden. In het bijzonder zijn Israëls gruweldaden in Gaza zo wreed dat ze niet langer door de vingers gezien kunnen worden en de moraliteit/ethiek van de internationale gemeenschap moet nauwgezet onderzocht worden. Geen land verlangt echt een tragedie zoals een Derde Wereldoorlog. Maar het kan niet ontkend worden dat sommige een complot smeden om de wereld in een slagveld te veranderen in hun eigen voordeel. Zorgwekkend is dat sommige ervan die zijn betrokken in zulke bewegingen naar Japan vluchten om systematische observatie uit de weg te gaan. We moeten scherpe aandacht blijven schenken aan hun acties. 

De Chinezen hebben Oekraïne al een uitstel van terugbetaling geweigerd van een schuld van $30,8 miljard. Ze veroordeelden ook twee voormalige ministers van defensie ter dood voor het aannemen van KM steekpenningen. Nu heeft China zijn twee bedrijven opdracht gegeven Amerikaanse sancties te negeren en zelfs openlijk te weerstaan, speciaal wanneer het zijn handel met Iran betreft. 

Maar de VS zal meer dan voldoende financiering krijgen zodra het Criminele regime is verwijderd. De Hongmen zeggen dat ze het gebruik van de Dragon Familie fondsen steunen “als een solide basis voor het weer opbouwen van Amerika tot een ‘normaal land’ en het brengen van echte vrede wanneer de tijd komt.”

Tussen haakjes, als je nog niet hebt begrepen waarom de Aziaten de VS een kolonie van Israël noemen, kijk dan naar de KM avatar Benjamin Netanyahu die  60 minuten ging zitten en terloops een paar eisen liet vallen: alleen hij beslist wanneer de oorlog met Iran over is, en de oplossing? De VS zou gewoon ”naar binnen moeten gaan en het verrijkte uranium eruit moeten halen”.

In een ander voorbeeld dreigt de Israëlische politicus Naftali Bennett de VS met een volgende 9/11 tenzij ze oorlogen vechten voor Israël.

Geen wonder dat de Aziaten en het collectieve Westen zich resoluut hebben afgekeerd van Israël en hun nep Trump.

Dat hebben de Russen ook gedaan. Hier is wat President Poetin bij de 9 mei vieringen te zeggen had over de Russische overwinning op Nazi Duitsland:

In Oekraïne vernietigt ons leger de voorhoede van het nieuwe Vierde Rijk, wat Europa is geworden onder leiding van de Verenigde Staten…de moderne versie van liberaal fascisme is verschrikkelijker en onmenselijker dan Duits Nazisme. De Duitse fascisten wezen Christelijke moraliteit af, omdat ze zichzelf beschouwden als “supermensen” en “het meesterras”.

Het moderne Vierde Rijk wijst alle morele en ethische normen af, vernietigt het concept van familie, moederschap en vaderschap en legaliseert zonden/misdaden als de norm van het leven. Liberaal fascisme probeert mensen volledig te ontmenselijken… Zoals twee verschillende polen, wij zijn vijandig in alles: wij vechten voor de wereld en de wereld –  de wereld vecht  voor het koninkrijk van duisternis… of voor het belang van het leven op aarde.”

Russische FSB bronnen maken duidelijk dat ze weten dat “Trump” een KM Nazi agent is en dat ze hem niet zullen helpen.

Trump werd net ook afgewezen door Brazilië toen hij ze vroeg hun handel te laten lopen via Amerikaanse banken. “Trump” had een ontmoeting met de Braziliaanse President Luiz Inácio Lula da Silva (PT) in het Witte Huis. Na de ontmoeting werd de persconferentie gecanceld en Lula ging direct naar de Braziliaanse ambassade voor een ontmoeting met zijn ministers voordat hij dezelfde dag terugkeerde naar Brazilië. Braziliaanse diplomaten zeiden anoniem dat de ontmoeting tussen Luiz Inácio Lula da Silva en Donald Trump een “ramp” was.

En dus nu het Westen, de BRICS, de Aziaten, de Russen enz. zich tegen hem keren, probeerden de mensen achter “Trump” opnieuw om een deal te bereiken met de Iraniërs.

Onnodig te zeggen dat dit ook niet werkt. Iran houdt vast aan een permanent eind aan alle vijandelijkheden in de regio, $11 biljoen aan compensatie en het opheffen van alle sancties. 

Kort nadat “Trump” het Iraanse voorstel had geleden, postte hij: “Ik heb net de reactie van Iran’s zogenaamde ‘Vertegenwoordigers’ gelezen. Het staat me niet aan, VOLLEDIG ONACCEPTABEL!”

De Iraniërs reageerden door te zeggen: “Trump houdt gewoon niet van de werkelijkheid; daarom blijft hij verliezen tegen Iran.”

https://www.presstv.ir/Detail/2026/05/10/768402/Iran-peace-plan-demands-war-compensation-recognition-of-sovereignty-over-Hormuz-report

Geconfronteerd met ondergang, maken de KM controleurs van het oude systeem nu bedekte dreigementen dat ze hun gigantische AI data centra zullen gebruiken om het internationale financiële systeem te vernietigen:

Artificiële intelligentie zou ervoor kunnen zorgen dat cyberaanvallen een systematische bedreiging vormen voor het wereldwijde financiële systeem, heeft  het Internationale Monetaire Fonds gewaarschuwd, zeggend dat geavanceerde modellen aanvallers kunnen helpen kwetsbaarheden sneller te exploiteren dan instituten ze in orde kunnen brengen.

https://www.rt.com/news/639668-imf-ai-global-threat

Om dit te bereiken proberen ze een data centrum in Utah op te zetten dat meer energie zou gebruiken dan de hele staat Utah. Is iedereen compleet gek geworden?

https://twitter.com/lemmingstribes/status/2052704884458430841?ref_src=twsrc%5Etfw

De KM heeft ook nog weer hun versleten pandemie speltactiekboekje erbij gehaald. Deze keer hebben ze het over “hanta virus”.

Een Mossad bron vertelde me “hanta”(חַנְטָה)”betekent “scam”, “onzin” “leugen” of “nep” in het Hongaars en in Hebreeuwse schutting taal. Toen ik probeerde dit te controleren op Google Translate, werd het gecensureerd. Maar ik was in staat dit te bevestigen via een Hongaars-Engels woordenboek. Hier is een foto van wat het zei. Ik nam deze foto om een document te hebben omdat het slechts een kwestie van tijd is voordat ook dit gecensureerd wordt.

Het is allemaal bedrog. Deze video legt het uit.

Desalniettemin gaat de angstporno door.

“Hantavirus” is gecatalogiseerd als een gerapporteerde mogelijk NADELIGE GEBEURTENIS na het krijgen van de Pfizer COVID injectie.

Herpes en HIV zijn ook gerapporteerd als mogelijke bijverschijnselen.

Hier is een Patent voor het Hantavirus mRNA ‘Vaccin’ van 2025.

Dit soort dingen zijn al gebeurd sinds ten minste de Eerste Wereldoorlog en de vaccin moorden van soldaten bekend als de “Spaanse griep”.

Volgens Poolse inlichtingenbronnen is een sleutelfiguur:

Anthony Fauci…hetzelfde koude gezicht dat naar ons terug staart van de koppen uit de tachtiger jaren: “DE MAN DIE ONS AIDS GAF”. “Het Pokken vaccin triggerde het AIDS virus”. Ze wisten het. Ze zeiden het hardop. Tientallen jaren laten promoot dezelfde man experimentele mRNA injecties over de hele wereld…en onderzoekers waarschuwen stilletjes dat sommige COVID vaccins het risico op HIV zouden kunnen vergroten. De zelfde architect. Het hoeven alleen maar naalden te zijn. Alleen maar het tellen van lichamen. Dit is geen serie betreurenswaardige fouten. Dit is een terugkerend ritueel. Van de pokken campagnes die “toevallig” AIDS de vrije loop lieten tot de COVID injecties die “toevallig” het immuunsysteem beschadigden… Fauci is de constante draad geweest die door elke grote plaag van het moderne tijdperk loopt. Ze laten de crisis los. Ze rollen de oplossing uit. Ze oogsten de schade. De elites zijn niet bang voor de dood. Ze fabriceren hem. En Fauci is tientallen jaren hun gelovige hogepriester geweest. De man die ze een held noemden, was nooit bezig ons te redden. Hij was de volgende oogst aan het voorbereiden. Het patroon is duidelijk. De body bags stapelen zich op. Wat zie je wanneer je kijkt naar het sporenregister van deze man kijkt?

Het hele gebeuren werkt op een terugkerende zes-jaren cyclus.

Senator Rand Paul verlangt AANKLAGING van de ONHEIL BRENGENDE Dr. Fauci ONMIDDELLIJK… “Miljoenen mensen stierven. Biljoenen werden uitgegeven… Fauci wandelde weg met boek-overeenkomsten en kruiperige mediapubliciteit in plaats van handboeien

Blijkbaar leidde de Wereldgezondheidsorganisatie een oefening met aan cruiseschip-reizen gerelateerd scenario’s, slechts twee weken voordat het hantavirus nieuws bekend werd gemaakt. De simulatie gebruikte een “gefingeerde” dodelijke bacterie met een hoog sterftecijfer.

De simulatie concentreerde zich op vroege ontdekking, contact-opsporing over grenzen heen en het begeleiden van passagiers en bemanning – precies wat we zien met mensen die het schip verlieten op St. Helena.

Deze oefening is kennelijk bedoeld om het publiek af te leiden van meer nieuws over pedo misdaden:

Passagiers van een Disney cruiseschip keken naar verluid toe toen diverse stafmedewerkers in handboeien van het schip af geëscorteerd werden volgend op een diepgaand onderzoek in een zaak van kinderseksmisbruik materiaal, rapporteert KGTV.

Tussen 23 en 27 april hielden autoriteiten van Customs and Border Protection (CBP) 28 bemanningsleden aan verspreid over acht cruiseschepen die aanlegden in San Diego. Een van deze schepen was de Disney Magic, volgens de nieuwsmedia. 

CBP zegt dat 27 van de 28 gearresteerde bemanningsleden waren betrokken in één van beide, het ontvangen, het bezit, het transport, de distributie of het bekijken van CSEM of kinderpornografie.”

https://komonews.com/news/nation-world/disney-magic-cruise-staff-members-arrested-escorted-off-ship-child-sex-abuse-material-case-san-diego-customs-border-patrol-investigation-crime-news

Om de een of andere reden rapporteerde geen enkel Amerikaans nieuwsmedium dit.  In plaats daarvan gaven ze een nep verhaal uit waar ze fundamenteel “pedofielen arrestaties” vervingen door “hanta virus slachtsoffers” op een cruiseschip om af te leiden van deze arrestaties. Dat vertelt je wat voor soort mensen in het bezit zijn van de belangrijkste nieuwsmedia inclusief het meeste “alternatieve nieuws” buiten de VS.

https://www.bbc.com/news/articles/cnvpzgn26edo

Hier is meer nieuws dat ze negeren. Volgens Poolse inlichtingenbronnen heeft de Poolse politie meer dan 100 mensen gearresteerd wegens het bezit en het distribueren van materiaal over seksueel kindermisbruik tijdens een landelijke operatie met de codenaam “Hellfire”.

Tijdens een twee weken durend onderzoek legden functionarissen beslag op 1500 digitale opslagapparaten die circa 330.000 files bevatten van verdacht materiaal, inclusief inhoud die geproduceerd is met behulp van AI, zei donderdag Polen’s Centrale Cybercrime Bureau.

Een totaal van 123 verdachten zijn aangehouden waarvan 95 al aangeklaagd zijn voor het bezit, de distributie en de productie van illegale inhoud.

Politiefunctionarissen zeiden dat ze in vorige operaties circa 6500 onderzoeken hebben uitgevoerd en beslag gelegd hebben op meer dan 2,5 miljoen files die materiaal over seksueel misbruik van kinderen bevatten waarbij  aanklachten zijn ingediend tegen 477 personen.

Hier is nog weer een andere gebagatelliseerde pedonieuws gebeurtenis:

De voormalige persoonlijke veiligheidschef van Premier Benjamin Netanyahu en luitenant van de Washington politie, Matthew Mahl is aangehouden tijdens een undercover operatie naar kinderverlokking in Maryland.

Volgens Israëls Centrale Bureau voor de Statistiek worden elk jaar honderden  personen gearresteerd wegens seksueel wangedrag tegen minderjarigen.

https://www.presstv.ir/Detail/2026/05/10/768355/Former-Netanyahu-security-chief-arrested-in-US-during-undercover-child-solicitation-operation

In weerwil van deze arrestaties, is duidelijk dat de Khazariaanse maffia heeft geconcludeerd dat aangezien er geen hoge pieten zijn gearresteerd voor hun aan Epstein gerelateerd kindermisbruik, het business als altijd is.

Een vriendin van mij zei dat haar zes-jaar oude zoon was gerekruteerd om “auditie te doen voor een reclameboodschap” die opgenomen zou worden in Disneyland Tokyo. Ze vroegen haar toen om een non-disclosure overeenkomst te tekenen die haar verbood iets op te nemen of te praten over wat er gebeurde, zelfs niet met vrienden of familie, enz. Er was ook een document dat het duidelijk maakte dat ze in een wachtruimte gehouden zou worden terwijl haar zoon “ergens anders de auditie deed”.

Mijn vraag is, waarom is Disney nog steeds open in plaats van gesloten te zijn als een criminele onderneming?

Hetzelfde geld voor het Trump regime, dat nu openlijk en brutaal crimineel is.

Bijvoorbeeld: Minister van Transport Sean Duffy heeft gedurende de afgelopen zeven maanden een nieuwe werkelijkheidsshow gefilmd met zijn gezin. Deze film wordt gesponsord door Boeing, Shell, Toyota, United Airlines en Royal Caribbean; allemaal bedrijven die samenkomen met het Departement van Transport. Ziet iemand hier tegenstrijdige belangen in?

https://www.yahoo.com/news/articles/transportation-secretary-sean-duffy-returns-000332641.html

Onnodig te zeggen: de ergste blijft de nep Trump: 

ZOU HET GEEN GROTER VERHAAL ZIJN ALS DE AMERIKAANSE PRESIDENT EN ZIJN FAMILIE EEN NIET-BESTAANDE TELEFOON KOCHT EN NU TEGEN IEDEREEN DIE ERVOOR BETAALDE ZEGT DAT ER GEEN TELEFOON BESTAAT EN GEEN TERUGBETALING? DE AMERIKAANSE PRESIDENT RUNT ZIJN CRIMINELE ORGANISATIE VANUIT HET WITTE HUIS EN DAT IS EEN WEERZINWEKKEND BEELD VOOR AMERIKA.

Trump’s netto waarde bereikte in maart $6,5 miljard , vergeleken met de ‘armzalige’ $2,3 miljard in 2024, volgens Forbes.

Screenshot

Het leeuwendeel van deze toevloed aan rijkdom wordt toegeschreven aan Trump’s avonturen in cryptovaluta die een hoge vlucht nam na zijn terugkeer in de Oval Office.

https://www.forbes.com/sites/danalexander/article/the-definitive-networth-of-donaldtrump

Deze cryptovaluta avonturen worden nu breed gezien als een complete zwendel en er worden rechtszaken aangespannen.

Natuurlijk de grootste financiële misdaad van alles is de diefstal door de KM van al het goud in de wereld dat werd opgeslagen in de Verenigde Staten. Hier kun je kijken naar hoe “Trump” zegt dat hij nog altijd niet naar Fort Knox gaat ondanks zijn belofte om dat wel te doen zodra hij herkozen was.

De Amerikaanse militaire inlichtingendienst bevestigt dat het allemaal vervangen was door vergulde tungsten baren.

En dus is de vraag wanneer komt er eindelijk een eind aan dit nachtmerrieachtige  nep KM regime? De sleutel zou kunnen liggen in Engeland.

Vorige week verloor de gechanteerde pedofiele Premier Keir Starmer’s Labour Party circa 1800 plaatselijke zetels bij lokale verkiezingen die worden gezien als een referendum voor zijn leiderschap.

Oproepen tot Starmer’s ontslag komen niet alleen van zijn tegenstanders – inclusief de triomferende Reform UK van Nigel Farage – maar ook van binnen zijn eigen partij.

https://www.rt.com/news/639688-labour-starmer-unpopular-election

Wanneer Starmer valt, zal de nep Koning Charles de volgende zijn. Wanneer dat gebeurt, zal de KM het laatste deel van het financiële systeem verliezen dat ze aan de macht houdt, zegt de Britse inlichtingendienst MI6.

Als teken dat dit zou kunnen gebeuren werd “Koningin Camilla” gefotografeerd terwijl ze op weg was naar de luchthaven – alleen en in gemakkelijk zittende kleding – terwijl Charles naar Bermuda vloog. Geen privé vliegtuig, geen privé terminal. Ze vertrok met een British Airway lijnvlucht van Washington Dulles International Airport. Wat is er aan de hand?  

Hopelijk zal het Westen snel wakker worden uit zijn satanische nachtmerrie. Ter herinnering is hier nog weer een andere Satanist die openlijk uitkomt en mensen offers en andere verschrikkelijke misdaden bekent. https://www.facebook.com/share/v/1Ct4KXiq7h/

De oeroude Kanaänitische sekte hierachter moet uit de macht worden verwijderd. De volwassenen moeten gevangen gezet worden en hun kinderen moeten opnieuw opgevoed worden. Alleen dan kan dit intergenerationele misdaadsyndicaat eindelijk eindigen en kan de mensheid worden bevrijd.

Bron: Benjaminfulford.net, Nederlandse vertaling: Petronella

. . .

3 reacties op “Benjamin Fulford: “Internationaal Strafhof gaat arrestatiebevel uitvaardigen voor de nep “Donald Trump”.”

  1. De media show wordt steeds gekker, Trump is alle geloofwaardigheid kwijt. Maar ik vertrouw de “White Dragons” ook niet,dit zijn toch nazaten van opium dealers. Gaan die nu braaf voor ons zorgen. Witte draak is toch gebaseerd op het Anunaki van de meest gruwelijke onder hen ? Voor mij is het mossel nog vis. Een spitsing binnen de elite schept geen vertrouwen dat de ene groep die de andere beschuldig het wel goed met ons voor heeft. De eu zou nu opkomen voor het volk door de nep trump aan te vallen ? De paus plots een goede jongen die niet door epstein wordt geregeerd ? Ik ben dankbaar voor de nieuwsberichten maar zie echt het bos niet meer door de bomen.

  2. Is Charles ook nep?
    Wanneer gaat er ook de bezem door de EU, WEF en NAVO?
    In Nederland worden ook veel kinderen misbruikt door de Kroon, regering en elite, hopelijk wordt dat ook omver gegooid!!
    En wanneer wordt Zelenski een keer aangepakt, die wil net als Netanyahu oorlog blijven voeren, omdat hij anders gepakt wordt of niet herkozen wordt, maar er blijven maar doden vallen! In Oekraïne is ook een groot netwerk van kinderhandel, en in Nederland wordt de meeste porno gemaakt!!
    Wanneer stopt de EU nu een keer met die oorlog op te hitsen , geen een keer heeft de EU over vrede gepraat, maar steunen Zelenski, terwijl daar de mensen van het leger hakenkruizen op de kleding hebben!
    De Europeanen betalen een hoge prijs, en maar geld blijven geven aan die corrupte bende in Oekraine, die zelf erg diepe zakken hebben!!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *